Vi hjälper gärna dig och ditt företag att marknadsföra er genom oss. Vi kan komponera skräddarsydda sponsorpaket som passar era önskemål. Vi kan tex erbjuda dig marknadsföringsplats på klubben, logo & länk på klubbens hemsida, annons i klubbens medlemstidning via e-post, greenfeebiljetter, varuexponering, marknadsföra er vid tävlingar, epost-utskick/medlemserbjudanden eller riktade insatser till idrottsverksamheten och du har säkert någon egen toppenidé vi kan hjälpa dig med.

Många företag har upptäckt att aktiviteter kring golfen både är trevligt och givande samtidigt som det ger en positiv effekt för det egna företaget. Detta gäller både ur ett kundperspektiv, för samarbetspartners och för den egna personalen.
Vill man dela med sig av sitt intresse och engagemang kring golf för sitt företag, kan man komponera ett företagspaket med skräddarsytt innehåll.
Vad kan vi erbjuda er?
Hålvärd: Företaget profileras på ett golfhål vid tee och green.
Reklampelare: Skylt vid informationstavla, logo & länk på hemsida, annonser via e-post/hemsida, annons i banguiden, marknadsföra er vid tävlingar.
Greenfeebiljetter/greenfeebricka för företag.
Inbjudan till våra nätverksträffar, företagsdagar med golf eller annat aktivitet.
Möjlighet till företagsgemensam dag till reducerade priser – företagsgolf.
Konferenslokal med teknisk utrustning.
Vi tar också fram personalarrangemang så som prova-på golf och företagsmästerskap.
Ta gärna kontakt med oss så skräddarsyr vi ett paket till er.
Ett bra samarbete baseras på flexibla lösningar som är till nytta för båda parter.

Välkommen som sponsor i Skepparslövs GK

Ulf Griwell