Rangen är öppen dygnet runt under högsäsong förutom på måndagar och torsdagar mellan 07.00-09.00 då vi plockar och klipper!

Juniorträningen har företräde till hela träningsområdet på tisdagar och torsdagar 17:30-20:00.  Särskilt på tisdagarna är det väldigt många juniorer i träning, tänk på att hålla avstånd.

Rangen består av konstgräs tee´s på två olika utslagsplatser.
Har du en carry på över 200 meter så ska du använda den bakre utslagsplatsen.
I bollautomaten används kreditkort, polletter, solokort/rangekort. I receptionen/shopen kan ni köpa polletter, solokort.

Betalning görs med kreditkort uppe på rangen, samt polletter och solokort liksom tidigare.
Polletter och solokort kan köpas i receptionen under våra öppettider.

1 pollett kostar 20kr och ger 20 bollar
Rangekort/Solokort 10-kort 250kr, 30-kort 700kr.
Det går även att ladda ditt solokort med 3000 bollar för 1500kr alt 5000 bollar för 2250kr.
OBS! Vid köp av solokort erläggs 50kr/st första gången och rangekortet blir då personligt.
Vid köp med kreditkort på rangen kan du välja mellan 20 bollar (1/2 hink) för 20kr eller 40 bollar för 30kr

Juniorer i träning betalar 500kr för säsongskort på rangen.

På vårt övningsområde har du möjlighet att träna med egna bollar!
En övningsgreen kan du träna inspel på upp till 130 meter.
Tack för att du tar med dig greenlagaren och lagar alla dina nedslagsmärken efter dig.
På övningsgreen nr två kan du träna chippning, bunker och kortare inspel upp till 30 meter.
Puttning tränar vi på bakom utslagplatserna på rangen eller på innergården vid klubbhuset.
Tillsammans tar vi ansvar för att laga våra nedslagsmärken på övningsområdet!

Pay & Play

Skepparslöv har en 6-håls pay&play bana i anslutning till drivingrangen. Alla är välkomna att spela dessa 6 korthål, inga krav på hcp eller medlemskap.

Spel på Korthålsbanan kostar 50kr, GRATIS upp till 21 år.
“Scorekort” för korthålsbanan finns i klubbhuset.